6 mars 2009

Vårkänslor

Nu börjar det faktiskt kännas, att det är vår i luften. Dagarna är mycket längre, gillar ljuset. Det har varit så många långa månader med bara mörker så nu känns det härligt vårigt i luften. Kom just in från en långpromenad med hunden, härligt! Satt och surfade på Pottery Barns hemsidor och hittade följande påskgrejer, som jag absolut skulle vilja ha hos mig till påsk.






Bilder pottery barn


Oj vad dessa bilder fick mig att längta efter påsk. Måste nog hämta en bukett vita tulpaner till helgen. Snittblommor gör mig alltid på gott humör.

Ha en skön helg

2 kommentarer:

alegni sa...

jag tycker också att det är så underbart med ljuset. jag uppskattar det mer o mer för varje år som går!

Vit Gladiolus sa...

Jaaa nu är det snart våååår! Härligt! Vilka härliga bilder du visar!
Kraaaaam