4 november 2009

Kärlek vid första ögonkastet




Är bara tvungen att visa er mina nyaste skor. Dom är nog inte mera helt nya men i alla fall. Det här är skor som får folk att titta två gånger. Man skulle kunna tro att de är väldigt ostadiga, men det är de faktiskt inte.

Det var kärlek vid första ögonkastet faktiskt, jag bara visste att de här ska jag ha! Ibland får man bara en sån känsla om vissa saker. Har ni något som ni känt likadant för? Berätta gärna för mig.
Jag kan ju se att här finns läsare som tittar in då och då, det skulle vara kul om ni lämnade ett spår efter er. Berätta vem ni är som ibland ids läsa mina funderingar.


6 kommentarer:

Ullis sa...

Häftiga skor! Ser fram emot att få de dem "laijv".
Lyckades själv med bedriften att köpa fyra (4!!!) par stövlar på en dag...

Kamomilla sa...

Oj! De var då verkligen speciella! Jag gnuggade ögonen först och kollade sen en gång till...

Pink and white dreams sa...

du är inte den första Camilla, som gnuggar ögonen!

Kamomilla sa...

Att få in tre kolumner på bloggen är inte lätt, man måste andra HTLM koderna och det har jag inte själv gjort, utan fått hjälp med.
Så tyvärr kan jag inte hjälpa dig...

Att få in en header går till så att du går in på "anpassa" och väljer en bild till mittfältet i "lägg till gadget" längst upp- det borde sen komma upp en ruta eller boll som man prickar i om man vill ha bilden BAKOM rubriken.

Hoppas det löser sig.
Hur man får en tredelad headerbild vet jag inte...

alegni sa...

wow, vilka häftiga skor! jag fick nog också fundera både en och två gånger om det blivit något fel i min bilduppfattning innan jag riktigt förstod mig på skorna!

C. Tvillingmamma sa...

oh...innan jag fick barnen var jag skogalen...wow så coola!!!