1 april 2010

Life is...



Nu har rörrenovering satt igång på allvar, hela veckan har renoveringsgubbarna kommit vid sju på morgonen. Mindre trevligt kan jag säga. Det betyder ju att man borde gjort sin morgontoalett och vara påklädd redan före sju. Kan ju tala om att jag inte direkt är någon morgonmänniska. Men nu är en av åtta veckor avklarad, bara sju kvar.
Visar idag ett lämpligt ordspråk för den här tiden. Det finns i vår hall, så att man ser det flere gånger om dagen då man passerar.
För övrigt kan jag ju berätta att det inte var alltför lätt att sätta det på väggen. Först skulle man skrapa det till det andra pappret och sen igen skrapa det på väggen. Tur att min vän H var med och hjälpte mig, annars skulle jag säkert gett upp.
Ha en skön påsk!

Kramar





4 kommentarer:

Unknown sa...

Tack för din goa kommentar hos mig,

och trevlig påsk till dig också!!
kram Annleena
:)

MIN LYCKA ♥ sa...

Fy bubblan för att vara påklädd så tidigt, det är kanske en sak att gå upp, men att man ska se förhållandevis som en människa så tidigt:=)

Ordspråket var fint! Jag köpte ett ordspråk med träbokstäver istället, för insåg att mitt tålamod inte skulle räcka till!

Jag gjorde många fynd på Ullared och det är riktigt kul att komma hem och packa upp alla "bra ha" prylar.

Trevlig Helg
Marika

alegni sa...

åtta veckor?? suck, vilken lång tid... men det ska nog gå bra, ska du se.
fint väggord, det pryder säkert sin plats i er hall.
önskar er en skön påskhelg (då ni får vara i fred från rörgubbarna) :)

Katisen sa...

Jättefint me ordspråket! Glad påsk!