18 juni 2009

Det blir bara värre

inläggen ramlar in bara mera sällan, förlåt. Jag skulle så gärna ha tid för den här bloggen, men för tillfället har det bara varit så mycke. Just nu håller Janne på och flyttar. Jo faktiskt in hos mig och det är ju inte alltid det lättaste då man lagt sig till med en massa egenheter. Vad kan man uppoffra och hur mycket behöver man göra det egentligen. Största problemet är ju kanske ändå det att vi ska få in bådas saker på mindre yta än tidigare. Men man kanske kan slänga jeans från 90-talet. Jo faktiskt, men de är inte mina.

Ska visa er lite vad jag gjort under tiden jag inte haft tid att blogga.






Jordgubbstårtan hade Janne med sig till jobbet, på sin sista dag. Självvalt sista faktiskt. Prinsesstårtan och mangocheescaken gjorde jag till en arbetskompis dotters studentfest. Jag älskar att göra tårtor men det blir ju inte så ofta. Det var första gången jag gjorde jordgubbstårta och jag var jättenöjd med resultatet.

Har också just avslutat en extra utbildning jag gått under våren. Känns jätteskönt att ha fått det avslutat, fast det varit jättekul. Men att arbeta och studera samtidigt tar ju alltid lite extra energi av en. Det är nog största orsaken till att jag inte haft tid för bloggen. Ändå tycker jag att det är så roligt när nån lämnar en kommentar och tittar in hos mig. Och visst har jag läst era bloggar fast jag inte alltid haft tid att kommentera, ni gör så fina inlägg!

Ha en bra midsommar

TEXTAREA_ID

1 kommentar:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hej hej...mmmmm då förstår jag du inte haft tid att blogga!!!Såå jättefina tårtor ju...såg ju hur smarriga ut som helst ju...mumsfilibabba!! tack för ffina ord hos mig med!
Trevlih Midsommarhelg på er!!!!
Millan ♥