17 augusti 2009

Molly is in town

Oj du älskade Odd Molly grandmas coat, många år gick jag och suktade efter denna och nu har jag äntligen gjort slag i saken och köpt en. Färgen är almost black och inte chalk som jag tänkte första gången jag funderade på en sådan. Ända sedan jag första gången på NK tänkte köpa den vita har jag varit sur på mig själv för att jag inte gjorde det.




Den här hör till ett av mina bästa inköp, man kan ha den när som helst. Passar till det mesta, jeans, kjol, gå på stan, på fest var som helst. Uuuh, I love it!
Har ni något sånt här måste plagg, som ni länge längtat efter och sen köpt? Molly kan man dessutom ha vår, sommar och höst och varför inte ocks vintertid inomhus?
Kom just på att min stora Molly sjal kommer att vara precis den bästa i höst tillsammans med denna, då det blir lite ruskigare ute.





På bilderna kan ni också se några av mina loppisfynd, nämligen gamla kappsäckar. Har hittat dem i flere olika storlekar. Nu har jag dessutom två stora överlopps. Så om någon är intresserad ta kontakt.


Ha en skön fortsättning på veckan

3 kommentarer:

alegni sa...

så fin den är! nu kan du äntligen förlåta dig själv för att du inte köpt en tidigare ;)

alegni sa...

har du en likadan krona? såå långt har jag inte tänkt, men jo, jag gillar ju kronljus, så...
nä, det blir nog ingen tur till juthbacka i helgen. vi har tillräckligt med eget "skrot". vi borde börja tömma svärmors hus o ordna egen loppmarknad eller auktion.

Ullis sa...

Det är bara sååå snygg!