23 augusti 2009

Forma mässan och Ikea

Måste nog säga att Forma mässan inte var någon höjdare. Tur att Blossom var där så att det fanns något trevligt att titta på. Tyvärr var det inte mycket nytt partihandlarna hade att erbjuda. Fick en känsla av "been there done that". Synd att jag inte kan åka på Formex mässan. Kanske där skulle ha funnits mera.
Maileg är sitt gamla jag, nissar och grisar kan man ju aldrig bli mätt på.




Potts and pans kan man ju inte heller ha för mycket av. Och visst är de här ljuvliga?!



Den här julljusstaken skulle man ju inte säga nej till. Har faktiskt en liknande i trä, som man i princip kan svänga vilken väg som helst, skall visa den sen närmare jul.



Här ser ni mig i egen hög person. Var tvungen att pröva Ikeas nya "hatt", den är väl menad som fruktkorg, men jag bara måste. Skulle nog vara lite kul att ha, men jag har inte plats för den.

Kramisar

3 kommentarer:

alegni sa...

det är ju en himla tur att nissarna o grisarna fortfarande är inne, för jag har två var av dem ;)
så fin du är i hatten, men nästa gång tycker jag du kan visa hela ansiktet ;)

Kamomilla sa...

Känns nog lite konstigt att tänka på jul nu... :D

Galleri MochB sa...

Hej på dej igen! Du får gärna länka :O) Forma stod vi själva på som försäljare för många år sedan... tror inte jag besökt den sedan dess. Vi valde Juthbacka istället ;O)