2 oktober 2009

Under jorden


Bild Pottery Barn

nej jag har inte gått under jorden, men man skulle kunna tro det. Det har bara varit så fruktansvärt mycket på senaste tiden. Nå bara man kommer igång igen med skrivande så märker man hur roligt det är och hur mycket man missat. Det är som med allt annat i livet.


Igår bestämde jag mig för att återuppliva mitt kort till gymet och oj vilken härlig känsla det var efteråt. Janne påpekade att jag verkade mycket mer energisk efter träningen än tidigare kvällar. Trodde faktiskt jag skulle dö, efter de första femton minutrarna, men det var helt kul sist och slutligen och sen känslan efteråt att man gjort något.

Nu är det helg igen och det är bara en vecka arbete kvar och sen har jag en vecka semester. Jätteskönt! Hoppas det kommer att vara fint väder då, fast å andra sidan har jag massor att göra inomhus så ju sämre väder desto mer får jag gjort här hemma.

Nästa projekt hemma är en liten arbetsplats för dator, printer och dylikt. Måste få för ryggen säger stopp att sitta på soffan och vara hopkurad. Hittade härlig inspiration hos Pottery Barn, i vitt skulle det förstås vara ännu bättre.
Jag har en idé men vet inte ännu om det lyckas får se.


Det här bordet är väl för härligt?! Rolig förvaring.



Ha en skön helg allihopa

2 kommentarer:

Ullis sa...

Välkommen tillbaka!
Snygga grejer du har valt ut från PB. Tyckte speciellt mycket om den härliga gula färgen på väggen.
Kram, U.

Kamomilla sa...

Det brukar gå lite i vågor det där med orken... Kul att du är tillbaka! :) Skojiga bilder du visar.

Ang. Mina betonghjärtan så funderar jag på att sälja men knappast via bloggen. Möjligen till affärer närheten eller på julmarknader häromkring. Att skicka dylika klunsar per post kan bli rysligt dyrt, de väger rätt så bussigt!

Ha en skön vecka full med ny ork!
Kamomilla