23 september 2010

Den närmar sig

sommarbild från min hemstad

bloggträffen alltså. Vi har redan anmälda, men ännu ryms det flere med. Hur är det nu med er där i Nyland, som inte kunde komma på grund av den långa vägen till Vasa i somras. Nu är det lite kortare väg.
På programmet står trevlig samvaro och shopping. Tammerfors har många fina inredningsbutiker och så har vi ju den stora blå butiken. ;D
Nästa lördag träffas vi sen här på kolonistugan. Adressen och kör instruktioner får ni av mig eller Ullis. Maila kan man göra, adressen finns på min smyckesblogg.

ha det bra och hoppas vi ses snart

8 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Hoppas att ni blir många på bloggträffen. Vi har ev en familjeresa just den helgen, men om den blir flyttad så hör jag av mig. Om det inte är försent att anmäla sig då.
Kram Kicki

Pia sa...

Hej!
Det hade varit underbart att träffas på en bloggträff! Men, jag är på¨vårt årliga klassmöte från en skola jag blev färdig 2007 (sisustusmyyjä).
Det skall bli jättekiva att se hur stugans inredning artar sig!!!

Ha en skön fortsättning på helgen!
-Pia-

Anonym sa...

Hej,

när du trycker på knappen nytt inlägg kommer det upp tre flikar, skriv inlägg, redigera inlägg och REDIGERA SIDOR. Gå in på redigera sidor och du kan göra upp till 10 olika sidor, som du sen kan fylla med vad du själv vill. Om jag minns rätt så kan man välja var man placerar sidorna, och i fabriken har vi valt att ha dom under rubriken.

Lycka till!
-camilla :)

Louise sa...

Ha det så kul på er bloggträff!! jag hänger gärna på en annan gång!!

Skogsdoft & havsbris sa...

Ser fram emot lördagen! :)

Unknown sa...

Halloi!

Finns det någon närmare information om lördagen? Vilken tid börjar det osv. Vi är intresserade att veta så vi vet vilket tåg vi skall ta :) Maila mig gärna på mosters@live.se

MVH Clarice

Ullis sa...

Vi ska höra av oss alldeles snart!
Ska bara finslipa lite...

Livet på Vestergård sa...

Jag får önska er en riktigt fin bloggträff! Tyvärr kan jag inte vara med den här gången .Jag är säker på att ni får en minnesvärd dag :)
Kram Kicki