4 oktober 2010

Bloggträffen





Vill ännu en gång tacka för min del för bloggträffen. Även denna gång fastän vi var färre hade vi jätteskoj. En lyckad dag, som kryddades av shopping, mat och gott skratt.
Som vanligt är för mig, så var det nog jag som hade de största shoppingkassarna. Hoppas J inte läser detta. Mina fynd får ni se en annan dag.
På söndagen måste jag göra ytterligare en runda på loppisen och nu hade ett av de borden jag fastnat vid dagen innan -50%, så då slog jag till. Även Alegni fick en grej, eller hon var nog tvungen att köpa den själv, men jag ska fixa den till henne. På Alegnis sida kan du läsa mera om bloggträffen. Även Ullis har gjort ett inlägg, där kan du också läsa om träffen.

Jag vill också passa på att tacka för de fina gåvorna. Den ena gåvan fyller nästan hela stugan:)




kramisar och ett stort tack




ps. värmeluftspumpkillen kom idag, så nu har vi varmt inne igen.

8 kommentarer:

Ullis sa...

det var ju bara lite kyligt när vi kom , inte direkt kallt. sen efter att milla hade varit i farten, var ju allt mysigt & trevligt med sprakande brasa. jag hann i alla fall aldrig frysa! ...men en värmepump är iaf bra att ha!
kram!

alegni sa...

ser man på, nu kan ni fira jul där inne om ni vill :)
så vänligt av dig att fixa den där korgen åt mig. jag ska tänka på dig varje gång jag skålar i glasen sen någon gång!
tack än en gång för både det ena och det andra :)
kram
ingela

Galleri MochB sa...

Jag kan tänka mej att ni hade jätteskoj :O) Skulle varit roligt att få shoppa loss med er och se din lilla stuga... Kanske nästa gång ;O)

Livet på Vestergård sa...

Jag är säker på att ni hade en riktigt givande dag både när det gäller shoppande och umgänge!
Hoppas kunna närvara nästa gång det blir bloggträff!
Kram Kicki

Skogsdoft & havsbris sa...

Tusen tack än en gång, det var en superrolig dag! Och jag hann inte heller frysa, ni hade ju spisen så ingen fara! Er stuga var bara sååå gullig, ni hade verkligen fixat till det jättefint där. Dit kommer man gärna fler gånger! ;)
Nu blir man ju nyfiken på vad du fyndat på loppisen åt både dig själv och Ingela... Du får ta och visa oss1 :)
Kram från Milla

Unknown sa...

Kan bara instämma med tidigare kommentarer... Ingela skrev om korg och glas... kan du ha fyndat korgen med glas som vi var sugna på med Milla???

Kramis,

Skogsdoft & havsbris sa...

Halloj Sabina!

Du har en utmaning som väntar på dig inne hos mig! :)

MIN LYCKA ♥ sa...

Det låter så kul att fixa och planera en bloggträff. Tänk så bra bloggen är ändå, man får lära känna massa nya människor, som man förmodeligen aldrig annars skulle träffat.

Snygg tapet också;)Älskar randigt!!

Muminmuggen var gullig!

Ha en bra vecka och dag! Kram Marika