31 oktober 2010

Ett paket på posten




I fredags hade jag en överraskning som väntade mig när jag kom hem från min två dagars kurs i Vasa. Snälla Kicki med bloggen Livet på Vestergård hade skickat mig helt jättefint virkad engelsklakrits. Nu kan jag varje gång jag blir sugen på godis gå in i köket och "suga" lite på lakritsen. JÄTTETACK Kicki! Dessutom kom lakritsen i ett jättefint paket, vackert inslaget på både ut- och insidan.


Och sen såg det ut så här i den lilla Mariskålen. Nam nam!
Om man ändå hade sån kunskap att man kunde göra sånt här själv, men mina fingrar fungerar nog inte för sånt här.

Ha en skön söndag och njut av den extra timmen!

4 kommentarer:

alegni sa...

vilken smaskig överraskning! jättesnällt av kicki! borde försöka mig på de där själv också, om någon bara kunde skicka mig lite inspiration först...
ha en avkopplande söndag! kram

Louise sa...

Sådana godisar skulle vara bra för mig :)

Moster och jag sa...

Vilka mumsiga bitar. Jätte snällt av Kicki! Även jag borde bara ha hemma såna godisar.
Ha de gott! kram!!

Livet på Vestergård sa...

Roligt att du tyckte om dem! Hade jag vetat att du var i våra trakter kanske jag kunnat lämna över dem personligen :)
Ha en fin början på veckan! Kram Kicki