15 november 2010

Let it snow



Nu har jag bestämt mig för att det ska få snöa på bloggen fastän det bara regnar ute. Men som den lilla häxa jag är så tror jag att det kan ha inverkan på vädret där ute med, om det snöar på bloggen.

Denna härliga vinterbild har jag lånat från nätet. Lite snö skall det nog alltid finnas vintertid. Vad tycker ni om snö? Jag är ju nog egentligen ingen vintermänniska fast jag är född på vintern. Dessutom lär det ska ha varit skitkallt vintern när jag föddes.

kramar

2 kommentarer:

alegni sa...

du vet säkert vad jag tycker om snö, men jag ska repetera det för dig för säkerhets skull:

jag tycker INTE om snö.

men om vi nu ska dras med eländet, tycker jag det kan snöa ca två dagar före jul, och snön kan få ligga kvar på marken i två, tre veckor. sen får den smälta bort och våren kan komma!

Livet på Vestergård sa...

Jag är ingen vintermänniska heller men jag vill gärna ha lite snö. Det blir ljusare och vackrare ute av snön. Helst inget grått och regnigt för mig.
Jag tänkte faktiskt i går att det kan vara dags att låta det börja snöa på bloggen :)