18 november 2010

En ledig dag




Förra söndagen hade vi med J första dagen på länge ledigt tillsammans. Den dagen bestämde vi att avnjuta på stugan. Med oss hade vi lite ätbart och varm choklad med marshmallows. På morgonen hade jag bakat semlor som vi sen åt med den varma chokladen. Nam!



Vi tände förstås också en brasa, nu klarar jag det själv. Jag gör som Milla lärde mig på bloggträffen. Tack för det!


Nu hade jag också ljus i lyktan jag fick av Ingela och Camilla, den lyste så fint. Vi njöt för fullt läste och tupplurade. Innan vi åkte därifrån hann det bli ordentligt mörkt.


kramar

4 kommentarer:

Galleri MochB sa...

Ah så mysigt! Kunde behöva en sån dag jag också :O)

alegni sa...

låter toppen! fina mörkerbilder också!
tyvärr, jag är loaded with work, så det blir tyvärr ingen jeppistripp i helgen. hade annars varit intressant att kolla in mässan.
kram

Louise sa...

Låter mysigt minsann! Jag kanske också borde få litet eldningstips för jag är hopplöst dålig på att tända brasa... :)

Moster och jag sa...

Ser så mysigt ut i er stuga. Och skönt med en sån dag.
Jag skulle också behöva en sån dag för det har varit lite stressigt senaste veckan.
Kram!!