22 december 2010

Jag är fortfarande levande




Jo det är riktigt sant fast man inte skulle tro det. Har jobbat som en galning den senaste månaden och därför har den här stackars bloggen fått vila lite. Jobbet har sugit musten ur mig, så att jag helt enkelt inte orkat uppdatera.
Har haft en kort arbetsdag idag och nu borde jag åka till butiken för att handla det sista till julbordet.
Tänkte göra lite knäck i år också det har jag inte gjort på flere år. Dessutom har jag lovat göra julbordets lådor i år, så det får bli morgondagens syssla. Uppesittarkväll...
Har inte hunnit fotografera heller här hemma, men under julen ska jag väl hinna med det.

julkramar



bilder från nätet

4 kommentarer:

alegni sa...

stå nu under misteln en stund med sambon och pussas. sen andas du in långt och omständigt :)
kram & god jul!

Ullis sa...

God jul, vännen!
Kram, Ullis

Livet på Vestergård sa...

Ha en fin fortsättning julen och jullovet!
Kram Kicki

Moster och jag sa...

Hoppas du har stressat ner och fått en skön julhelg tillsammans med släkt och vänner.
Ha en riktigt fin fortsättning på jullovet! kram Maj-Gun