5 februari 2011

Prima ballerina


Hoppas ni inte är alltför sura på mig för att jag inte hunnit med bloggen. Ser ju att det dagligen har varit in någon snäll själ som önskar få läsa något. Sitter som bäst i Mariehamn och väntar på att färjan som vi skall hem med skall anlända.

Jag kan ibland förundras över att ni alla mina bloggvänner har så mycket energi att skriva och fotografera. Jag skulle vilja hinna med bloggen, men tiden räcker bara inte till, men jag skall försöka skärpa mig.

Ramlade över ett par jätteskojiga ballerinas, dessa blev nu ett par måste ha för mig. Återigen har jag alltså sprungit på något jag bara måste få. det var faktiskt på bloggen Malenami jag såg dessa. Hon har en jättefin blogg hon, wau!

Kolla in dem, visst är de häftiga de kommer från Redfoot.
Dessa skor skulle ju vara jättepraktiska att ta med sig också, ryms även i en liten handväska, kanske inte i min lilla Longchamp, men ändå.
Den här datorn vill inte att bilden kommer in här mellan texten av någon anledning. Jag ber så mycket om ursäkt, try to handle it.

3 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Oj så fina ballerinas. De är säkert jättebekväma också.
Ha en fin hemresa! Kram Kicki

Moster och jag sa...

Ser riktigt fina och sköna ut. Skulle passa mig riktigt bra för jag vill inte ha skor med hög klack.

Du behöver inte ha dåligt samvete för ibland hinner man inte alls med bloggen. Sen en vacker dag är man där igen.
Ha en bra tripp hem!! Kram!!

Ullis sa...

Tuffa ballerinas!
Jag är för tillfället alldeles förälskad i mina Stylesnob ballerinan jag fyndade på Duetto för ett par veckor sen.
Ses imorgon!