7 februari 2011

När jag började gilla blått



Idag var jag tvungen att komma hem från jobbet pga. att jag började känna mig svimfärdig. Fick ingen tid till läkare förrän imorgon, så jag blir tvungen att vänta på ett svar vad det beror på. Har på känn att det är efterdyningar från Indienresan. Så det blev att sitta på soffan och surfa lite. Hittade helt underbara bilder på sovrum. Bilderna kommer från Gant.


Den första bilden ser lite ut som vår säng just nu, men jag skulle inte säga nej till dom två andra heller. Blått verkar komma in hos mig nu, hoppas det kan hålla sig på stugan. Har faktiskt sagt åt J att vi inte ska ha blått, på andra ställen än där. Men riktigt riktigt mörkblått är nog ändå helt okej.
När jag var i tonåren så målade jag om mitt citrongula barnrum till ljusblått, kanske det är därför jag nu inte alls kan tåla blått, för mycket av det goda ni vet.

kramar

7 kommentarer:

alegni sa...

jag har alltid älskat blått, tills för några år sedan. det blev jobbigt när jag ville göra mig av med min f.d. favoritfärg här hemma, för nästan allt var blått. husfärgen får dock bli kvar :)

alegni sa...

glömde att säga att jag hoppas du redan mår bättre!
kram

Fairytale sa...

Åh, vilka härliga bilder, skulle kunna tänka mig vilken som. Hoppas att du känner dig lite bättre!
Kram

Livet på Vestergård sa...

Hoppas att du mår bra igen!
Inspirerande sovrumsbilder.

Moster och jag sa...

Hoppas du mår bra igen!!
Härliga bilder från sovrummet... oj om det skulle se ut så här hos oss.

Kram Maj-Gun!

MIN LYCKA ♥ sa...

Precis min åsikt;) Nu börjar jag gilla blått! Jag skrev det på bloggen Lottas Home precis, att ju mer jag tittar in hos henne desto mer gillar jag blått för varje gång. Jag är annars ingen blå människa;=)

Häls, Marika

Ullis sa...

Sakta men säkert kommer även du vännen att lära dej gilla blått...