31 maj 2011

Mera gardiner




Som jag skrev i förra inlägget så blev det en köksgardin också. Nu ska ni äntligen få se den. En enkel kappa, i en härlig ljusblå färg, men förstås har den ju lite pink och vitt också... Allt för att jag skall gilla den starkt. Kaffekopparna påminner mig om GreenGate. Tyget köpte jag hos Villa Harmonie, när de hade nyöppning inne i stan. Satu hade fått ihop det jättefint i de nya utrymmena.



I fönstret hänger även kakmonstret eller More cookies damen. Var ett varv till stugan idag och då kände jag mig precis som hon, när jag hittade kex i en burk där. Farligt farligt, men härl....


Snart är det igen en ledig dag, den är veckan går fort.

kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mä ihastelin tota samaa kangasta just tänään Vaasassa Onnen Sydämessä, tai mun mielestä ainaki näyttää samalta. Hieno!:)
T:Jenni

alegni sa...

sött tyg!
hälsningar from rainy vasa/korsholm. jag har precis tvättat alal fönster och ska snart ut i regnet, suck...
kram

Louise sa...

Imorgon ledig dag och snart många lediga dagar! ;) Fin gardin!!