8 oktober 2008

Inte bloggtorka utan...

Hej på er. Jag har inte bloggtorka, utan först så pajade datorn, hårdskivan dog. Alla mina bilder var förstås sparade på hårdskivan, ingen backup. Buäää... Man kan ju bli sur med mindre.

Sen när jag äntligen fick en ny dator, så har tiden bara inte räckt till. För tillfället har jag haft en massa kvällsjobb och dagsjobbet kräver ju en hel del det med. Sen har dessutom Janne fått för sig att nu skall det sista i lägenheten fixas. Vilket betyder att det skall kaklas i köket och listerna i köket skall på plats och sen saknas ju ännu trösklarna. Som jag tidigare skrivit så får man ju inte renovera annat än på dagtid, så det uppstår ju en del problem kan ni ju räkna ut. Men visst har vi fört lite oljud mellan 16-20, man måste ju kunna banka lite då man är ledig. Nu är det så vitt jag vet ingen som klagat och inte har disponenten bankat i väggen heller.

Men nog om det, bara vi nu får ordning på allt, så ska ni få se bilder. Har målat en dörr i köket med svart tavelfärg, den blev riktigt fin faktiskt. Vågade göra det eftersom den dörren kommer att försvinna vid badrumsrenoveringen, då kommer det att bli glastegel där istället för dörr. Ser framemot den renoveringen fast vi kommer att vara utan vatten flere veckor.

Ha det bra där ute i höstrusket!

Kram Sabi

5 kommentarer:

alegni sa...

vad spännande det låter med svart tavelfärg på dörren!
visa bilder snart!

alegni sa...

mattan kommer från ellos!
ha en fin fredag!

Nicole sa...

Hallå där! Bara ha oljud på dagarna?? Såna reglar har jag inte hört om tidigare! Men skönt i och för sig att alla får vila öronen på kvällarna...
Hoppas att ni får allt klart utan att behöva stressa jättemycket!

alegni sa...

min mamma har ett sådant armband sedan flera år tillbaka!

Nicole sa...

Hej igen! Tyvärr hade du ingen tur i utlottningendenna gång, men jag hoppas att du är nöjd och glad åt produkterna du beställt i alla fall!
Ha en skön helg!