31 december 2008

Gott Nytt År

så har igen ett år gått mot sitt slut. Men det bästa med att ett år tar slut är ju att då får vi börja på ett nytt. Hoppas det nya året kommer att bli lika bra som detta eler kanske lite bättre *blink*.

Ännu kan vi njuta lite av julen, har läst på mångas bloggar att ni börjat städa undan julen redan, men jag brukar städa undan först på tjugondag Knut. Det har varit vår tradition hemifrån.
Så ännu kan jag njuta av min älskade ljusslinga.


Var i går på Plantagen och köpte hem tvåbuketter vita tulpaner, jag bara älskar tulpaner och då i synnerhet vita. Var sen tvungen att skära ner mina amaryllisar också då de inte längre inte orkade stå upprätt. De fick stå i samma vas.


GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA DÄR UTE!

1 kommentar:

alegni sa...

god fortsättning på det nya året!
jag brukar oftast köpa hem tulpaner när granen åker ut :)