2 maj 2010

Problem även här

Det verkar som om även andra har samma problem som jag, nämligen att blogger inte laddar upp bilder. Eller är det bara jag som inte kan?
Har varit lite tyst här på bloggen, jobbet och badrumsrenoveringen har tagit sin tid. Har inte heller hunnit runt för att läsa era bloggar, försökte göra en uppdatering just. Men när man inte läst på några veckor så vet ni att det tar lite tid.
Alla verkar ha så mycket energi just nu på våren, för mig är det helt tvärtom. På våren blir jag alltid helt slut och vill inte riktigt få någonting gjort. I år har vi bestämt att balkongen skall få sig ett litet lyft, sen är här allt gjort i lägenheten. Två och ett halvt år har det tagit att få allt färdigt, men nu skulle jag kunna byta ut tapeten i sovrummet, har kommit fram till att den "tar för mycket plats", om ni förstår vad jag menar. Men så här är det ju alltid, när man tycker att man gjort allt får man börja från början.

Ha en skön vecka

2 kommentarer:

MIN LYCKA ♥ sa...

..jag har också problem med bilderna!! Blir knasig!!!
Marika

Ullis sa...

Bilderna har varit OK, men jag har haft problem med att få tomma rader där jag vill ha dem...