8 juli 2008

Dagens sysslor

Idag skall jag göra en av de saker jag hatar mest, nämligen tvätta fönstren, som tur var är de inte så många. Huh... Fönstertvätt är ett sk nödvändigt ont. Men man ser ju resultatet genast, vilket ju är positivt. Det är inte bara fönstren som skall tvättas idag, badrummet skall också skrubbas. Har sparat två riktiga godbitar till samma dag alltså, ju fortare de blir gjorda desto bättre.

Har nu i dagarna tre gått på sommarauktion, loppmarknader och antikmässa och fyndat en hel del, vad skall ni få se senare bara jag hinner fotografera mina fynd. Gjorde några riktigt bra faktiskt! Är jätte nöjd, tänk vad några gamla prylar kan göra en glad. Min väninna som var med gjorde också några bra fynd, vi har lite samma intresse så det gäller att vara först till kvarn. :)

hej hej vi hörs senare

1 kommentar:

me and alice sa...

Hej Sabi!
Vilken fin blogg du har. Underbar bur du visade i ditt första inlägg.
Vad kul att ni kommer till Sverige!
Jag ska precis maila till dig...
kram Susanne