7 juli 2008

Ett första försök...


Hej!

Efter att jag suttit flere dagar i rad eller rättare sagt sena kvällar och nätter och läst andras bloggar gällande inredning har jag nu beslutat för att själva göra en. Eftersom jag gillar att inreda kommer denna blogg främst att handla om det. Har läst bloggarna Dreamhouse, Spets och snor och Me and Alice och fått en massa inspiration.
Hoppas att jag skall kunna ge er något tillbaka.

Här kan ni se en av mina favoritsaker, en "fågelbur", nå jag skulle kanske inte sätta en fågel i den, men allt möjligt annat brukar få stå där, beroende på humör, årstid osv. Ett av glasen i buren gick sönder i flytten. Men det gör nog inget, kunde förstås fixa ett nytt, men det har inte blivit av.

Nåja nu ska vi se om detta kom in eller....

Hälsningar Sabi

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan Sabi, söta hemmet du har!