9 februari 2010

Home sweet home


Börjar redan ha det lite tråkigt här hemma. Fast visst är det ändå Home sweet home. Tyvärr så kan jag ju inte göra så väldigt mycke eftersom jag går på kryckor. Idag var jag på fysio, vilket ju var ganska värdelöst, inte berättade hon äns hur jag skall träna benet. Det vad hon gjorde var att ställa in benstödet så att det nu rör sig mellan 0 och 60 grader. I två veckor har det bara gått att röra det i 30 grader.





Vill idag visa er den rosa fågelholken jag fick av svärmor in spe. Hon vet vad jag gillar hon. Holken är gjord av någon lokalförmåga i österbotten. Den har stått på fönsterbrädet i köket ifall det skulle flytta in nån fågel. ;D Den passar mer än väl in i vårt rosa kök. Lampan har jag köpt på Sisustus Harmonia. Köksgardinen har samma tyg som lampskärmen. Är det förresten någon som vet om man kan sätta gardiner med sjömansringar i tvättmaskin, dom är plast. Jag undrar om de går sönder i maskinen?

Kramar

3 kommentarer:

Ullis sa...

Hoppas du snart får lämna kryckorna och kan komma och hälsa på oss som "slavar på"...
Ha det bra!

Tanja sa...

Voi pestä renkaatkin koneessa, mutta varo silittäessäsi, sulavat siinä (nimim. kokemusta on...). Paranemisia!

Pink and white dreams sa...

Kiitos Tanja, ovat roikkuneet niin pitkään että nyt olis pakko pestä mutta kun en ole uskaltanut.

S