8 februari 2010

Vitaminkick


Så här på måndag kan det vara bra med en riktig vitaminkick. Apelsiner och klementiner är för tillfället både goda och billiga. Visst behövs det lite extra c-viatmin just nu.

Andra veckan på soffan har börjat, om någon undrar varför jag sitter här är det p.g.a. en knäoperation. Det blev en lite längre sjukledighet än jag räknat med. En vecka på soffan går ju bra, men sen börjar det ju nog bli lite tråkigt. En positiv sak är ju den att nu har jag tid att både skriva på min blogg och läsa era bloggar. Tycker att det är riktigt kul att se vad alla håller på med. Många av er väntar redan på våren har jag märkt och visst skulle det vara skönt med lite värme nu.

Ha en bra start på veckan

1 kommentar:

Galleri MochB sa...

Jag kunde också behöva en städerska ibland ;O) Sop-setet har ingen tillverkarstämpel på sej och tyvärr minns jag inte ens vems monter det var. Men de sålde också köksredskap i trä och liknande... Kanske de dyker upp på någon mer mässa. Sköt om dej och ditt knä! Kram Mia