10 augusti 2008

En skänk- värd att fixa!?

Glömde berätta att jag igår hittade en skänk, som har potential, för bara 250 €. Min tanke med den var att ta bort spegel delen och kanske använda den skilt eftersom jag redan har en spegelbyrå. För mycket av samma kan bli för mycket, eller vad tror ni?




Den här kunde bli fin som vit tänkte jag, har länge funderat på en sån här att ha dukar, gardiner etc. i. Har egentligen inte plats för en sån men vacker skulle den vara och nån dag har jag kanske plats. Bara jag får min herrgård som min mamma alltid har sagt att jag skulle behöva för alla mina saker. Hon har nog rätt, för jag har en massa saker på vinden och i källaren som inte ryms in i min lilla lägenhet. Janne brukar skämta att om han nån dag skulle flytta in så ryms endast han och hans plånbok. :) inte mig emot...

4 kommentarer:

Dalatorpet sa...

Skåpet är fint men vänta har jag räknat rätt om det kostar 2000 svenska kronor?? om jsg hsr det tycker jsg verkligen inte att du ska köpa det... jag hittade mitt för 500 sek. Förresten har du fått mitt mail ang frakten?? kram

Dalatorpet sa...

ja det skåpet var verkligen dyrt med tanke på att du ska fixa det oxå... jag har mailat dit nu kolla så det kommit fram min mail verkar lite strange

Kamomilla sa...

Jag tycker inte skåpet är dyrt. Om man räknar i finska mått. Här i Finland kan man inte få möbler till samma pris som i Sverige. Det är bara så. Efter krig och plundring och fattiga tider så har vi inget billigt kvar. Efterfrågan styr priset.
Sverige är ett rikt land på alla sätt och vis, och Finland är fattigt i jämförelse. Så är det bara.

Ett mycket vacket skåp är det!

Vecka - Vecka sa...

Jaså, nu förstod jag att du var från Finland!
Tycker också att skåpet är fint, och instämmer med föregående kommenterare, att möbler är mycket dyrare här i Finland. Blir alltid så avundsjuk på svenska bloggare då de hittar världens finaste möbler för typ 5o kronor..

Tack för kommentaren på min sida annars! Välkommen åter!

Kram,Lotta