20 augusti 2008

Stress stress och återstress

Har inte alls haft tid att skriva något. I helgen var jag i Danmark, men tyvärr blev det bara window shopping, det var inte fråga om någon nöjesresa alltså.

Eftersom ingen varit hemma, ser lägenheten igen som Jerusalems förstörelse :). Hur det nu är möjligt, inte vet jag vem som är här och stökar till det. Men ni vet hur det är, man skall iväg och hinner inte reda upp allt innan och sen när man kommer hem igen är vardagen emot en och ingen extra tid finns. Nåja snart är det hel igen och då lär det väl ska finnas lite tid över.




Hittade den här hyllan i en av mina favoritbutiker, Marjamäen pajutila, men priset var såpass saftigt att jag tänkte att nån (läs Janne) kunde göra mig en sån. Hittade sådana där förvaringslådor på vår resa i Sverige också, så även den biten är fixad. En sån här hylla skulle passa perfekt i mitt kök.

Tyvärr vet jag bara inte när det skulle bli av att göra en sån hylla eftersom Janne är lika stressad som jag. Känns bara som om 24 timmar i dygnet inte räcker till. Nu märker jag att klockan igen rinner iväg och jag borde redan sova, så det får vara allt för idag. Lovar att göra ett inlägg lite fortare nästa gång, får helt ångest när jag läser era nya inlägg nästan varje dag.

Kram Sabi

3 kommentarer:

alegni sa...

de är fina de där hyllorna. hos oss finns tyvärr ingen ledig väggyta för en sådan, annars skulle nog maken också förpassas till snickarbänken ;)

Levindas Värld sa...

Hej! Vilken fin hylla, men blir priset för saftigt börjar man ju som du skriver fundera på andra sätt att få en, kanske karln kan snickra en ;)

Jag undrar om du fortfarande vill beställa en 2:a av mig :)

kramis!

Levindas Värld sa...

Hej!

Jodå 2:an finns kvar här åt dig :). Jag har jobbat hela veckan + helgen så jag har inte haft tid att kolla upp med banken än. Min sambo har lite koll på det där och ska hjälpa mig med koderna ikväll.

Jasså är översättningsverktyget verkligen så hemskt??!! Hualigen då måste jag ju klura på att kanske ta bort den! Men på engelska tycker jag att det "funkar"litegrann iaf. Översätter visserligen helt jäkla fel och konstigt emellanåt men det jag testat så fattar man ju lite av texten iaf, bättre än inget tänker jag mig? Men då är det kanske bättre å inte fatta nåt om texten bara blir vidrig...

Nåja :)

Ska kolla upp med koderna ikväll och hör av mig sen!

kram så länge!