26 augusti 2008

Hösten är min favorit årstid

Jag gillar faktiskt när hösten är här. Man kan tända ljus och njuta av mörkret där ute.




Vi var på en liten shoppingrunda med en arbetskompis idag, köpte faktiskt inget speciellt, bara servetter som matchar mina nya Green Gate kannor. Dom köpte jag via en kompis, vars bekant har en härlig inredningsaffär som hade sommarutförsäljning. Köpte ett sängöverkast också, även det från Green Gate, men det får ni se en annan dag. Vet inte ännu om jag blir tvungen att tapetsera om sovrummet för att få det att passa in. Eller egentligen vet jag att så måste ske men, jag har inte vågat säga det åt Janne ännu eftersom det inte är mer än sex månader sen vi tapetserade färdigt.



Nu måste jag jobba lite också, inte bara sitta här framför datorn, fast det nog är så roligt att bara sitta och surfa på alla era underbara sidor och bli fylld av era idéer.
Ha det bra

Kram Sabi

8 kommentarer:

Mjuka sa...

Ja hösten är min också. Egentligen har alla årstider sin charm, men jag älskar härliga koftor, tända ljus, sköna promenader!! Fina bilder du bjuder på
Ha en fin onsdag
kramar M

alegni sa...

hehe, du är ju värre än jag var när vi flyttade in här om du ska tapetsera om efter ett halvt år. jag ville ha en ändring till stånd ett år efter att vi byggt klart ;)
jättesöta kannor!

Dalatorpet sa...

vi har knappt plats heller, ständigt omgörande och förändrande :-) jag vågar inte riktigt ta upp alla mina planer med min man heller :-)

Levindas Värld sa...

Hej!
Ja det är bra roligt att flytta runt på möblerna emellanåt, man får ju ett helt nytt rum, så skoj! Idag har jag bytt gardiner och bytt ut prydnadsföremål på fönsterbrädan så nu blev jag mer nöjd :)

Vilka härliga kannor du köpt!

Jag har inte haft tid ännu att kolla upp det där bankkoderna, men ska försöka ta mig tid imorgon efter jobbet.

Kramis!

Jes/Vita villa vila sa...

Hej!

Snubblade in på din fina blogg & ville bara stanna och säga hej :)

Härlig blogg du har!

Jes

lottens vita och gröna sa...

hallå min finska vän!
älskar med hösten, kravlös, sval och sååå vacker!
ha det gott!
varmastekramen lotten

Nicole sa...

Visst är det skönt med hösten också, då det blir svalara ute blir man så full av inspiration att ta tag i alla halvfärdiga projekt.
Jaa, Greengates produkter är nog så härliga så det kan vara värt att tapetsera om rummet då man hittar ett sängöverkast som passar! Vi har sålt Greengate själva i tre år nu och jag har sett många härliga överkast komma och gå, men inget passar in i vårt sovrum med gul tapet!! Kan nog bli att tapetsera om här också med tiden!

Valloittava valkoinen sa...

Minä pidän syksystä myös! ja nuo kannut on ihania!!!
Mutta kuule kurkkaapa blogiini!
Iloista keskiviikkoa!