26 juli 2010

Spännande tider



Nu kan jag säga att det inte händer så mycket här bloggen. Vi kommer att ta ett litet avbrott och resa över till Svealand. Om någon har bra loppisplatser att dela med sig så hör av er. Kanske det blir en tur till Tulavippan, vem vet. Där gjorde vi många fynd för tre år sen, ja det är faktiskt så länge sen. Eller är det bara två?

Det har varit spännande tider här, vi har gjort stora beslut. Snart ska ni få se vad det är som vi tänkt på, så mycket kan jag säga att nästa vecka när vi kommer hem, så blir det att måla och fixa till det lite. Furu skall bli vitt! Helt i Simon anda!

Här får ni en liten smygtitt, mera bilder kommer senare. Men ni får hålla er till tåls, är det någon som gissar vad det är?

7 kommentarer:

Vecka - Vecka sa...

Hoppas ni har en trevlig resa!

Kram, Lotta

Moster och jag sa...

Hoppas ni gör många fynd på er resa! Väntar med spänning tills ni kommer tillbaks och får läsa nyheten. Jag har mina aningar men håller det för mig själv;)
Kram!

Louise sa...

Man få ge sig till tåls och vänta....Trevlig resa!

alegni sa...

vad är det för hemligheter ni bär på? jag har mina aningar, men vågar inte säga dem högt ;)
ha en riktigt härlig resa! kram

StrandviksVillan sa...

Åååh, har ni gått och blivit husägare eller??

Hoppas ni får en riktigt fin resa med många loppisfynd!
kram!

Livet på Vestergård sa...

Ha en riktigt trevlig resa! Nu är vi nog alla nyfikna på era stora beslut :)

Katisen sa...

Väntar på mera bilder... :)