23 juni 2010

Min nya bästa vän





Nu har det blivit dags att förevisa min nya bästa vän. Fyndade henne i torsdags då vi var med U på lunch. Hade spanat in en annan väska i butiken, men det visade sig att den var helt fel när jag såg den på nära håll, hade bara sett den i skyltfönstret innan. Tur att U var med, för hon visade den här väskan och jag föll direkt. U tyckte också den var kul så jag har lovat henne att hon har första tjing på den då jag tröttnar. Tror inte att jag tröttnar i första hand.

Jag är en väskoman och har faktiskt också en skofetisch till Jannes förträt. Har ca hundra par skor och säkert lika många väskor, dom har jag faktiskt inte räknat. Jag skulle nog kunna göra en hel del inlägg om jag skulle ha en väsk- och skoblogg. ;D

Min nya vän matchar perfekt mina solglasögon som jag köpte i våras. Känner mig helt super chic med mina nya vänner... ;) Med den här kan jag nog sprada lite på midsommaren.









7 kommentarer:

Moster och jag sa...

Fin väska du fyndade. Färgen är riktigt läcker.
Själv har jag också en massa väskor...har försökt sälja bort lite på loppis men det gick trögt.

Önskar dig en trevlig midsommar!!
kram!

Katisen sa...

Oj nej, vilken fin väska!! Man blir ju rikit aaavis, fast färgen in rikit min... Väntar på att få se den live nu i midsommar!
Snart ses vi juh!

alegni sa...

jag förstår att du valde just den vännen!
här har du också en väskoman, fast numera försöker jag lägga band på mig själv, det finns ju så mycket annat man också kan köpa ;)
hoppas ni får en kanonhelg!
kram

Lyckoslanten sa...

Väskor kan man inte få för många av - det finns ju så många material och färger! Önskar dig en skön midsommar!

Nicole sa...

Så midsommar chic du kommer att vara!

Hoppas att ni får en jättefin midsommar!

Kram, Nicole

Louise sa...

Väskor är härliga! Det är din nya också!!

Ullis sa...

Den är såååå fin! Kom nu ihåg vem som står först i kö...