1 juni 2010

VVS del 4



Nu har vi också kakel på väggarna. Och det mest spännande av allt, glastegelväggen är på plats. Alla gubbar har i tur och ordning varit inne hos oss och funderat om den nu skall rymmas i hålet eller inte. En morgon då jag redan åkt på jobb och Janne var kvar i lägenheten kunde ha höra en av byggubbarna säga till en annan: Aj det var den här lägenheten med border och glastegel och en massa omändringar, och sen en djup suck efter det.
Jag blir så sur på det när de ska blanda sig i hur vi vill ha det. Gör för sjutton ert jobb istället för att gå omkring och gnälla. Inte vill jag att vår lägenhet ser ut som alla andras efter renoveringen. Vi ville ha något lite extra.






8 kommentarer:

alegni sa...

självklart får du också delta i bloggträffen! the more the merrier!
verkligen roligt om du också har möjlighet att komma!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Vilken mysig blogg..
Kram Maria

alegni sa...

tack goa sabina själv för att du tog dig tid att komma igår, det var jätteroligt att träffa dig. hoppas det blir fler gånger!
och tusen tack för presenten! det där diskmedlet har jag planerat köpa själv, så glädjen var stor när jag öppnade paketet :)
kram

StrandviksVillan sa...

Hello!
Tack för igår! Det var verkligen trevligt att träffa dig och få ett ansikte - dessutom ett väldigt glatt - till personen bakom bloggen.

Hoppas hemresan gick bra!
kram, Ann-Christine

Skogsdoft & havsbris sa...

Hejsan!
Det var kul att få träffa dig igår, roligt att någon lite längre ifrån kom också! Och tusen tack för den fina presenten, är svag för just hjärtan så det passade perfekt! :)
Hoppas det blir fler träffar, den där trippen ner till Tammerfors tål att tänkas på! Ha en trevlig fortsättning på veckan! :)

Livet på Vestergård sa...

Vad roligt att träffa dig och de andra i går! Hoppas att din hemresa förlöpte väl.
Tack ännu en gång den söta presenten!
Kram Kicki

All The Things I Love sa...

Tack så mycket för den fina presenten! Passar perfekt hemma hos oss!

/Erica

Moster och jag sa...

Tack för igår kväll! Det var en riktigt trevlig kväll, med mycket god mat och trevliga diskussioner.
Roligt att få se ansikten som döljer sig bakom bloggarna.
Din blogg har jag inte besökt förut men kommer nog igen:)
Hoppas hemresan gick bra.
Ha en skön fortsättning på sommaren!
Kram Maj-Gun.