23 juni 2010

Överraskning


Janne hade fixat världens överraskning på morgonen, frukost på sängen med bakelser och skumpa. Det är inte alla morgnar det! Vi firar tre års dag idag, så därav överraskningen.
Vi drack nog bara var sitt glas, man kan ju inte bli full direkt på morgonen...
Jag fick dessutom en röd ros, som nu gläder mig på matbordet. Allt detta hade han fixat och gömt någonstans igår. Jag visste ingenting. Bakelserna fanns i kylskåpet, blomman gud vet var, men jag anade ingenting.
Härligt med överraskningar i vardagen!

Ta hand om varann!

5 kommentarer:

Galleri MochB sa...

Så mysigt! Grattis :O)

Ullis sa...

Härlig kille du har. Grattis!
Kram, Ullis

alegni sa...

vad romantisk han är!
kul också att ni adopterat en alldeles egen tant där i storstan :)
ha en skön midsommar! kram

Louise sa...

Vilken härlig överraskning!! Och grattis, verkar vara en kille att hålla hårt i :) Skön midsommar!

Livet på Vestergård sa...

Så romantiskt! Grattis till era tre år.
En skön midsommar önskar jag er också.Kram Kicki